دسته‌بندی نشده

فصل بهار و آلرژی

🔴 آلرژی

✍طب سنتی مهمترین علت حساسیت را معمولاً از به هم خوردن اخلاط در بدن یعنی  عدم تعادل مزاج می دانند و درمان  قطعی آن رساندن  بدن به حالت اعتدال است. گاهی علت آلرژی و حساسیت در اثر شدت حرارت  درسر که ناشی از غلبه صفرا است به وجود می آید  که در این صورت درمان قطعی آن حجامت آلرژی می باشد.

کسانی که سینوزیت دارند باید قبل از درمان آلرژی ابتدا سینوزیت را درمان کنند و بعد به معالجه آلرژی بپردازم و اگرآلرژی ندارند شب ها به مدت ۱۴ تا ۲۱ روز داخل هر بینی  یک قطره روغن سیاهدانه ریخته شود.
مصرف دمکرده ی یک قاشق غذا خوری چای کوهی در یک لیوان آب جوش به مدت چهار ماه مصرف سرکه انگبین که یک سوم از سرکنگبین  را با دو سوم آب مخلوط کرده و هر شب به مدت چهار ماه میل شود.

اگر طبع بیمار سرد است به جای  عرق کاسنی  عرق نعناع استفاده شود و بعد از ۴۰ روز مصرف داروهای فوق حجامت عام انجام شود  و بعد از ۴۰ روز حجامت سر و حجامت آلرژی انجام شود.
خوردن عرق کاسنی سکنجبین آب زرشک برای حساسیت مفید می باشد

✅فصل بهار  و آلرژی

🍃عطسه های مکرر
🍃خارش گلو
🍃خارش گوش
🍃خارش بدن
🍃 ابریزیش بینی

💠از بهترین درمان های آلرژی 👇🏻

صاف کننده های خون طبیعی ،مثل : کاهو، رب انار ، شیره انار ،عناب،برگ کاسنی، شاه تره ، آلو و…

🌿 حجامت

🌿 خوردن مسهل

در واقع مغز با عطسه و ابریزش بینی،در حال تخلیه ی بلغم سر می شود

همانند کوهی که برف روی ان را پوشانده و با اغاز فصل بهار و تابستان شروع ب اب شدن می شود

افرادی ک در زمستان از  کلاه سر گذاشتن محروم بودند و قواعد فصل و مزاج را رعایت نکردند یا سرماخوردگی را سریع درمان میکنند، دچار ابریزش بینی و خلط پشت حلق  و حالات آلرژی می شوند.

لذا آلرژی در واقع برون ریزی اخلاط از بدن است که اگر خودمان این مار را بولسطه حجامت و خوردن مسهل و صاف کننده های خون انجام دهیم تمام میشود.

خاصیت تخمه آفتابگردان

▫️  تخمه آفتاب گردان بخورید  ازابتلا به بیماریهای ویروسی و سرماخوردگی پیشگیری میکند، باعث تسکین آلرژی میشود  در رفع مشکلات ریوی وتسکین سرفه هنگام ابتلا به سرماخوردگی مؤثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *