درمان ناباروری مردان با داروهای گیاهی

زود انزالی یکی از شایع‌ترین عارضه‌ها در بین آقایان است که باعث کاهش کیفیت رابطه جنسی و همچنین ایجاد استرس و نگرانی برای آقایان خواهد شد. زود انزالی در صورت درمان نشدن می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در زندگی افراد شود. بنابراین باید به فکر درمان این عارضه بود. درمان زود انزالی با طب سنتی، یک راه حل بسیار مطمئن و مؤثر برای درمان این بیماری است. طب سنتی توصیه‌های مفیدی همچون کاهش استرس و استفاده از گیاهان دارویی برای درمان این بیماری دارد. همچنین داروهای گیاهی مفیدی برای رفع این مشکل موجود است که باید تحت نظر متخصص مصرف شوند.

فهرست مطالب

زود انزالی چیست؟

زود انزالی یک عارضه بسیار شایع در بین آقایان بوده که یک معضل جدی و تهدید کننده کیفیت زندگی و رابطه جنسی است. این بیماری به حالتی گفته می‌شود که در آن فرد به سرعت پس از نزدیکی جنسی به ارگاسم رسیده و توانایی ارضای شریک جنسی خود و ادامه رابطه جنسی را نداشته باشد. در این حالت فرد توانایی کنترل انزال و ارگاسم خود را نداشته و مدت کوتاهی پس از تحریک به ارگاسم می‌رسد. این مشکل کیفیت زندگی زناشویی افراد را به شدت تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. همچنین زود انزالی در آقایان می‌تواند باعث بروز مشکلات روحی، عاطفی و جسمی در شخص و شریک جنسی وی شود.

علت بروز زود انزالی

زود انزالی می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. برخی از علل بروز زود انزالی در آقایان عبارتند از:

  • داشتن استرس و اضطراب زیاد: به علت وجود مشغله‌های کاری و اقتصادی، بروز استرس و اضطراب پدیده‌ای بسیار رایج در میان آقایان است. از دیدگاه طب سنتی، اصلی‌ترین و مهم‌ترین علت بروز این معضل مردان، استرس و تنش در زندگی است.
  • اختلالات هورمونی: تغییر میزان و یا اختلال در ترشح برخی هورمون‌ها مانند هورمون تیروئید و هورمون تستسترون، در بروز زود انزالی در آقایان موثر است.
  • بیماری‌های جسمی: وجود برخی بیماری‌ها و مشکلات جسمانی، در بروز زود انزالی در مردان تأثیر دارد.
  • داشتن عفونت‌هایی همچون عفونت پروستات: عفونت و التهاب پروستات و مجاری ادراری نیز یکی از علل مهم ابتلا به زود انزالی است.
زود انزالی طب سنتی

درمان زود انزالی در طب سنتی

درمان زود انزالی در طب سنتی، یک راه حل بسیار مفید برای حل مشکل این مشکل در آقایان است. طب اسلامی، با بررسی علائم و همچنین علت بیماری و طبع خود بیمار ( سرد مزاحی یا گرم مزاجی) راه حل‌های مفیدی برای درمان قطعی زود انزالی در آقایان ارائه داده است. به‌طور مثال کاهش استرس شخص و یا استفاده از حنا، دو راه حل مؤثر برای رفع زود انزالی هستند.همچنین بسیاری از داروهای گیاهی که توسط متخصصین طب سنتی تجویز می‌شوند، علاوه بر اثربخشی بالای خود، عوارض و مضرات داروهای شیمیایی را ندارد. البته به این نکته دقت کنید که مصرف این داروها نیز باید تحت نظر متخصص صورت بگیرد.

کنترل استرس، مهم‌ترین راه درمان زود انزالی

این روزها به دلایل مختلف از جمله مشغله‌های کاری، مشکلات اقتصادی و مشکلات خانوادگی، بسیاری از آقایان درگیر استرس و تنش در زندگی خود هستند. همین موضوع، اثرات بسیار مخربی بر روی سلامتی جسمانی آقایان دارد. یکی از شایع‌ترین این مشکلات، بروز زود انزالی در آقایان است. از دیدگاه طب سنتی، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین علل ایجاد زود انزالی در مردان، داشتن استرس، اضطراب و تنش در زندگی است. استرس و اضطراب دو عامل مخرب سلامت جسمانی آقایان و علت ایجاد زود انزالی در آن‌ها هستند. یکی از اصلی‌ترین و بهترین راه حل‌ها برای درمان این مشکل، کنترل استرس و اضطراب است. با رفع تنش‌های ذهنی و ایجاد حس آرامش در زندگی خود، می‌توانید تا حد قابل توجهی مشکل زود انزالی را درمان کنید.

یکی از راه حل‌های توصیه شده توسط طب سنتی برای درمان استرس، استفاده از گیاهان دارویی مفید است. گیاهان دارویی علاوه بر اثربخشی بالا، عوارض و خطرات مواد شیمیایی را نیز ندارند. برای درمان این بیماری، مصرف موارد زیر توصیه شده است:

1.مصرف دم کرده گیاه بادرنجبویه، دم کرده گیاه بهارنارنج و دم کرده گیاه بیدمشک هر کدام به مقدار 5 گرم هر شب

2.مصرف عرق بادرنجبویه، عرق بهارنارنج و عرق بیدمشک به صورت هم زمان و به مقدار یک نصف لیوان روی هم هر شب

درمان زود انزالی طب سنتی

حنا، راه حلی مؤثر برای درمان زود انزالی با طب سنتی

یکی دیگر از راه‌های درمان زود انزالی طب سنتی، استفاده از حنا است. حنا گیاهی بسیار مفید است که خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد. این گیاه همچنین طبع گرمی دارد و از دیرباز برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات مورد استفاده قرار گرفته است. در درمان زود انزالی و نعوظ در طب سنتی، توصیه شده است که اندام تناسلی، یعنی بیضه و آلت خود را با حنا بپوشانید. این عمل تأثیر زیادی در رفع این عارضه دارد. حنا علاوه بر خاصیت ضدعفونی کنندگی خود، باعث افزایش ضخامت پوست نواحی بیضه و آلت تناسلی شده و همین موضوع باعث کاهش تحریکات در این ناحیه و در نتیجه درمان زود انزالی در آقایان خواهد شد.

بهترین داروهای گیاهی برای درمان زود انزالی در طب سنتی

مصرف داروهای گیاهی، یک راه حل بسیار مفید برای درمان زود انزالی و نعوظ در طب سنتی است. داروهای گیاهی بسیار مؤثری برای درمان زود انزالی تولید و توسط متخصصین تجویز می‌شوند. داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی عوارض و خطرات بسیار کمتری دارند و در عین حال اثربخشی بسیار بالایی نیز بر روند درمان بیماری‌ها دارند. به توصیه طب سنتی، مصرف دارو گیاهی، از عوارض و خطرات بسیار کمتری نسبت به داروهای شیمیایی برخوردار است. این نکته قابل توجه است که مصرف داروی گیاهی برای درمان زود انزالی در مردان نیز همانند داروهای شیمیایی باید تحت نظر متخصص باشد و باید از مصرف خودسرانه دارو با دوز دلخواه اکیدا پرهیز کنید. دو مورد از داروهای گیاهی مؤثر در درمان زود انزالی در آقایان و دوز مصرفی توصیه شده آن‌ها عبارتند از:

1.قرص دایان مکث: قرص دایان مکث از گیاه بلوط تهیه شده است و دارای اثربخشی زیادی بر روند درمان زود انزالی در مردان است. این قرص بهتر است دو ساعت قبل از نزدیکی به تعداد دو عدد مصرف شود.

2.حب سختی ذکر: حب سختی ذکر، یک داروی بسیار مفید و مؤثر برای درمان زود انزالی در آقایان است. توصیه شده است که از این حب به تعداد 6 عدد در روز مصرف شود.

سخن پایانی

زود انزالی در مردان یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که افراد زیادی به آن دچار می‌شوند. این بیماری علاوه بر ایجاد حس استرس و نگرانی، باعث افت کیفیت رابطه جنسی شده و تهدیدی جدی برای زندگی زناشویی افراد است. زود انزالی در آقایان علل مختلفی دارد؛ از جمله علل این بیماری مشکلات جسمانی و برخی بیماری‌ها، اختلالات هورمونی، ایجاد عفونت و داشتن استرس در زندگی است. درمان استرس یکی از اصلی‌ترین راهکارهای طب سنتی برای درمان زود انزالی مردان در طب سنتی است. استفاده از حنا نیز، یکی از این راهکارها است. استفاده از داروهای گیاهی مفید مانند قرص دایان مکث و همچنین حب سفتی ذکر، از دیگر توصیه‌های طب سنتی برای درمان زود انزالی هستند. شما می‌توانید این داروها را از داروخانه گیاهی تهیه کنید. دقت کنید که استفاده از این داروهای گیاهی باید تحت نظر متخصص صورت بگیرد.

سوالات متداول

1.علل بروز زود انزالی در آقایان چیست؟

زود انزالی در آقایان می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. از جمله این عوامل می‌توان به برخی بیماری‌ها و مشکلات جسمی، اختلالات هورمونی، داشتن عفونت مانند عفونت پروستات و داشتن استرس و اضطراب اشاره کرد.

2.مهم‌ترین علت بروز زود انزالی در آقایان از دید طب سنتی چیست؟

از دیدگاه طب سنتی، مهم‌ترین علت بروز این معضل در آقایان، داشتن استرس و تنش در زندگی است.

3.از جمله راه حل‌های درمانی گیاهی برای رفع استرس و اضطراب چیست؟

مصرف هر شب 5 گرم دم کرده بادرنجبویه، دم کرده بهار نارنج و بیدمشک برای درمان استرس موثر است. همچنین مصرف عرق این سه گیاه روی هم به مقدار نیم لیوان هر شب نیز بسیار مفید است.

4.چرا حنا در طب سنتی به عنوان درمان زود انزالی معرفی می‌شود؟

حنا طبع گرمی داشته و باعث افزایش ضخامت پوست بیضه شده و باعث کاهش تحریک در این ناحیه می‌شود تا زمان رسیدن به ارگاسم افزایش یابد. همچنین حنا خاصیت ضدعفونی کنندگی نیز دارد.

5.داروهای گیاهی مفید برای درمان زود انزالی در طب سنتی کدام‌اند؟

از جمله داروهای گیاهی توصیه شده برای درمان زود انزالی می‌توان به قرص دایان مکث و همچنین حب سفتی ذکر اشاره کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات طب سنتی در منزل

حجامت در منزل

ماساژ در منزل

زالودرمانی در منزل

بادکش در منزل

داروخانه گیاهی

خرید آنلاین داروهای گیاهی

از معتبرترین مرجع

با بهترین کیفیت